Monday, September 14, 2015

#wedding Hantaran

Haa yang ni memang yang paling lama la buatnya. Nak pulak aku buat hantarAn untuk both side so 7 + 9 la gamaknya. Semua barang aku beli kat Nilai 3 je, kedai Z C Sdn Bhd. Banyak-banyak kedai kat Nilai 3 tu, Z C je yang barang dia macam up to date sikit la, harga pun ok la. Actually, dah banyak kali aku buat hantaran untuk orang lain, cuma malas nak snap gambar bagai. Aku buat sorang je hantaran ni, ada sorang makcik dari kampung aku yang tolong-tolong bagi idea sikit masa malam sebelum nikah tu. Bab hantaran ni pun aku stress jugak, banyak benar pantang larangnya. Buat simple pun salah, nak jugak tengok hantaran serabut style dulu-dulu baru puas hati kot? lagi sekali, Bear in mind. Persetankan segala tohmahan kacau bilau makcik-makcik ahaha








For Him. Plus bunga telur jadi la 9 dulang







For Her. Plus bunga telur dengan dulang cincin ntah mana haha

No comments:

Post a Comment