Friday, November 6, 2015

#wedding My last brother's wedding

Last week seminggu bertapa kat rumah emak sebab nak tolong for bangcik's wedding! Hmm ni kira macam last wedding je untuk adik beradik sebab ada 8 siblings! Masuk ni 7 dah kahwin and yang sorang tu gayanya macam taknak kahwin aje. Ntah laaaaa

Wedding bangcik bersanding side groom aje. Belah lelaki just buat doa selamat dang alang-alang tu sekalikan dengan kenduri akikah Anaqi. Bab Akikah lain punya pos laaaaa

Masa hari bangcik nak nikah tu. Pagi sebelum dia gerak dulu ke rumah pengantin perempuan, fisrt time dia cium pipi aku haha! Sume pipi dia cium, semua terkejut! Yelah tak pernah dibuatnya. Aku pernah gaduh dengan dia sampai aku merajuk taknak balik rumah emak sebab benci tengok muka dia. Tapi dah nama adik beradik, 'air dicincang tak akan putus' ,  lembut jugak hati aku nak berbaik dengan dia. Dia pun selalu jugak bagi belanja kat aku masa study dulu. Nama je abang ada empat tapi dia sorang ni jelah yang act like a real brother. Lepas dah kahwin ni pun dia still fikir jaga mak abah sebab dia sorang je yang duk rumah family lagi. Even dia banyak buat hal, songlap duit bagai haha i still love u brother!

Gambar dengan Anaqi ni je cantik kat pelamin nikah, aku tak paham betul la tangan photographer ni tiap kali aku mintak snapkan gambar guna phone mesti gegar! ergh tension mak enon
Yang ni macam Ustazah la pulak gaya aku haha! Wife bangcik nama Afiqah! Muda serahun dari aku, hmm redha la dapat kakak ipar muda. But she is nice, suka masak! Tunggu time nak buli die masak je ni
Majlis side perempuan, yang ni muka aku penyet pulak. Hah tension lagi! Anaqi takde, joe la pegi buat dia nangis



















Btw, tahniah bangcik and fiqa! Semoga cepat dapat baby, majukan legasi Pak Ajis! haha

No comments:

Post a Comment